wtorek, 24 września 2013

Rozdział 9

Obudziłam się rano Harry leżal a ja miałam małego siniaka na twarzy przez Harrego patrzałam na niego niewiem czemu ale on płakał Harry w porządku ? - musisz odejść - że co ?! wydarłam się - puki niezrobiłem ci krzywdy kocham cię musisz dla własnego dobra - nie Harry niema takiej mowy ! nie odejde kocham cię nigdy ! - no ale - żadne ale wdrapałam się na niego by jakoś go uwieść udało mi się - co masz na myśli - noo em - o seks ? - no tak ale o taki nie wiem jak to nazwać - ostry ? - tak ! - aha czyli ostry seks z rana ? -mhm - no nie wiem mhmm - Harry chyba powinienesz dać mi prezent ? - co ? - miałam urodziny wczoraj ! jakieś nieudane - przepraszam jezu jak ja mogłem boże niezasługuje na ciebie - wybaczam ci kocham cię pocałowałam go - no to ostry seks pani zamawia ? - mhmm - dla mnie spoko - ściągnełam z siebie bluzkę i Harrego bokserki uśmiechną się usłyszałam dzwonek do drzwi zeszłam z Harrego ubrałam się i zbiegłam na dół otworzyłam drzwi przed moimi oczami zobaczyłam Louisa japierdole niemiał kiedy przyjść - Hej jest Harry - tak zaraz pójde po niego na góre  wbiegłam na góre Harry dalej leżał nagi ubrał się i zszedł na dół zawsze jak mam chęć na Harrego to musi on się wpierdolić - Jade skarbie choć na chwilkę - ide ! zeszłąm na dół - co ta kurwa tu robi ? -Ola zostanie tu na kilka dni - że co ? nie w życiu jak ona tu będzie to mnie niebędzie !! - kochanie - odczep się ! pobiegłam do łazienki zrobiłam test ciążowy o nie nie nie moge być w ciąży nie nie nie ! popłakałam się usiadłam na zamkniętej toalecie żuciłam test kołoo mnie ryczałąm jak nieopętana mam dopiero 17 lat nie chcem w tym wieku urodzić dziecka nie ! Harry za pókał nie otworzyłam kopną w drzwi i się otworzyły zobaczył mnie zaryczaną - Kochanie nie płacz nie będzie sie ona do mnie kleić - odpieprz się ! zobaczył test ciążowy - ty jesteś w ciąży ? - tak rozryczałam się - jeey zaraz nie płacz kochanie - jak mam nie płakać mam 17 lat zostałam porwana przez 5 palantów zaszłam w ciąże mój chłopak mnie zdradzał zostałam pobita 2 krotnie jestem uwiązana do domu jak pies ! jeszcze jakiś pierdolony słodki palant mną rządzi ! i jakaś zdzira sobie siedzi w moim domu do kurwy mać !!! - Kochanie nie denerwój się niemorzesz urodzisz piękną Darcy naszą córeczkę albo chłopczyka naszego synka nie zostawię cię choć pojedziemy na USG - nie ! nigdzie z tobą niejade - jedziesz zabrał mnie na ręce jak panne młodą postawił w pokoju gdzie siedziała ta Olka i Lou - uwaga ! moja Ola jest w ciąży - Olka !!! ???? Olka !!?????!!!!!! jak morzesz uderzyłąm go w tors i pobiegłam na górę rozryczałam się i zaczełam pakować nie zostane ani chwili dłużej ! - Pomyliło mi się co ty robisz ?! - pakuje się spierdalaj do swojej Olki sama sobie poradze z Darcy - Nie ! ja się postarałem o dziecko ja ci je zrobiłem to ja będe z tobą je wychowywał okej !! - rozryczałam się i przytuliłam do Harrego pojechałam z nim na USG - Pani Jade pani jest w 8 miesiącu ciąży - że co ? - no tylko miesiąc i pani urodzi - opadła mi szczęka to chłopczyk czy dziewczynka ? - Dziewczynka gratuluje ! - dziękuje wyszłam Harry siedział podeszłam do niego - i co? - jestem w 8 miesiącu ciąży ! i to będzie dziewczynka - wooho ! - wstał i zaczoł się wydzierać - Będe tatusiem !! będe miał córkę !! - ludzie zaczeli bić brawo Harry choć wstyd mi przynosisz . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz