wtorek, 17 września 2013

Rozdział 5

Hej chciałam tylko napisac  że ten rozdział będzie bardzo dług
-i dłuższy i to o wiele odinnych rozdziałów i to będzie też +18
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Dobra ubieraj się - Harry ?! - co ? - czy ja jestem dla ciebie zabawką ? - nie no coś ty kochanie niemyśl tak nawet ! - NO dobra usłyszałam dzwonek Harrego telefonu - Kto to ? - a to sms - od kogo ? nieodpowiedział mi tylko się uśmiechał do ekranu i odpisywał - Harry !!!!!! - a tak co ? - nic odpowiedziałam mu zabrałam ciuchy i wyszłam miałam w łzy w oczach mało sie niepopłakałam zeszłam ubrana na dół usiadłam na kanapie i patrzałam się w telewizor zgaszony - Kochanie co robisz ? - oglądam ! - ale co ? - telewizje niewidzisz ???!! - ale ten telewi.. - tak !! jest wyłączony ! pisz sobie  tą zdzirą !! skoro ci niewystarczam !! - kochanie - niemów tak na mnie rozumiesz ? - no ale dobra ja muszę gdzieś jechać więc przyjade za godzinke albo poswieczór - no jedz zostawmnie tu najilepiej ! - kochanie przesadzasz zostawiam telefon pa - wyszedł trzasną drzwiami zamknełam je i do jego sypialni telefon leżał na łózku wziełam go w ręke i weszłam w sms-y - co ???!!! byłonapisane - Harry słodziaku pamiętasz tąostatnią noc ? - tak było wspaniale kocham cię - Ach spodkajmy się koło parku - okej kochanie - że jak !!!! to on pojechal do jakiejs zdziry mnie zostawil i jeszcze z nia spał!!! o nie! jade tamdo niego ubrałam konversy czarne i bluze znapisem never say never podjechałam kawełak od parku zobaczyłąm Harrego wysiadłam z samochodu i zobaczyłąm jakąś blondynkę tylko nieiwm na huj mu gitara zaczą się całowac z tą zdzirą odrazu zaragowałam Harry !!krzyknełąm dosyć głośno - C..co ty tu robisz ? - co ja tu robie co ja tu obie ? to ty mnie zostawiasz w domu i jedziesz sobie do jakiejś zdziry ? zostawiłeś telefon ty dupku !! 2 krotnie udezyłąm go w tors  - Ja niejestem dzirą - zamknij morde bo ci tak wpiedole że sie zesrasz i włąsna matka cie nie pozna - Kochanie uspokój się - Nie ! wyprowadzam się niechem cie widziecw moimk życiu odeszłąm od niego łącząc - ale ja cie kocham - podzeszłam do niego spoliczkowałam go Niekłam - tak zasłużyłem sobie - powiedział płącząc - Harry wiem że mnie   kochasz ale niemoge z tobą być wybacz odbiegłąm od niego płącząc - Jade ! Aniołku - wbiegłąm do samochodu i odjechałam zatrzymałam się koło domu Harrego zabałam walizkei wychodziłam z domu minełąm Harrego dając mu klucze - Jade ! nie prosze ! - był z tą zdzirą wyszłam z samochodu popchnełam go mocno ją złapałam za włosy Słuchaj zdziro ! ropierdoliłaś mi związek rozumiesz ?!! kochałam go całym sercem całym ciałem wszytkim on był wszystkim tym co miałąm ale teraz przez ciebie suko wszystko sie zmieniło powiedziałże nieodejdzie że niejestem tylko jego zabaweczką więc raczej teraz spierdalaj póki ci niezrobiłam krzywdy  ! póściłam ją Harry spojrała się na mnie z łązami w oczach - NIeodchodz  Aniołku ! - padł na kolana wydarł się głośno - Kocham cię Jade !!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - ja ciebie też kochałam wbiegłam do samochodu i odjechałam no tak niemam gdzie mieszkać hmm Dorota i tak miałam dzisiaj noc filmów - Halo ? - Dorota ? - no - mogę u ciebie zamieszkać ? - no pewnie co się stało !!!??? - opowiem ci jak przyjade okej ? - no okej - no to papa - papatki - zatrzymałam się w parku wysiadłam usiadłam na ławce i się popłąkałam - Hej co się stało ? - Usłyszałam znajomy głos to Nick mój nwm  kolega czy jak - Nieważne - ważne co jest ? - Chlopak mój mnie zdradził - że jak ? to ty miałaś chłopaka ? - NO miałam znów się popłakałam  - niepłacz mała - wez sie odczep !! pobiegłam w strone samochodu wsiadłam odjechałam i weszłam do domu Doroty 
------------------------------------- 1 Miesiąc pózniej ----------------------------------------------------
Mam kolczyki na twarzy ewntualnie na brwi i na nosie mam zieleno końcówki włosów i jestem z Nickiem mieszkam u Doroty 
----------------------------------------- Oczami Doroty ---------------------------------------------------
Jade starsznie sie zmieniła przy Nick'u obcisłe jeansy koszulki bez brzucha biżuterja na twarzy i diwne zachowanie ide dzisiaj z nią na tor wyścigowy do Nicka gdzie bgo zbytnio jest będzie sie ścigał nielubie go jest o 2 lata starszy od Jade myśle  że Harry był leprzy wyszłam z nią i wsiadłam do samochodu i odjechałam milczałam przez całą droge wyszłyśmy z samochodu i poszłyśmy w strone toru za siadka były jerzdrzace samochody oraz samochód Nicka wysiadł z samochodu i krzykną do  Jade - Przynieś mi tą flage kochanie ! - juz się robi ! - Jade gdzie ty idziesz wracaj !!!! słyszałam jak startowy krzyczy żeby ją zabierał ona usidała na oknie i tylko jedną ręka się trzymała a on szybko odjechał - Jade !! wracaj zabijesz się ! odeszłam od siatki i poszłąm w strone samochodu - Ej a ty gdzie idziesz - usłyszałam jej głos . Niebęde tu siedziała i patrzyła jaką ty obisz głupote ! zasatnów się tracisz rozum !!! - no weś ! przestań - nie nieprzestane ! jedziesz ze mna i tówj tata dzwonił że mozesz sie do niego wprowadzic - wh no dobra ale tylko zebym pojechala do taty i mamy domu - wsiadłyśmy nic niemówiłam jechałąm zła dotarłyśmy na miejsce zabrała swoje walizki i pojechała 
------------------------------------- Oczami Jade ---------------------------------------------------------
Niewiem o co chodzi Dorcie dojechałam i wysiadłam tata odrazu zaczą na mnie krzyczeć - Gdzie ty byłaś !!! cały czas co ??!! - co teraz sie mną interesujesz ? co ?! przez cały czas gówno was obhodziłam ! wychodz ebęde pózniej jest godzina 13:00 dopiero pojechałam na tor Nicka wsiadłam do jego samochodu i siedziałąm cały czas myślałam o Harrym - Co ? zakrywasz mną swój ból do Harrego ? - wez mam dosyc ponizania przez ciebie ! cały czas mnie ponizasz ! wysiadłam trzaskajaxc drzwiami - co czujesz sięjak niezręczna zdzira ? - odwruciłam się i spoliczkowałam go złapał mnie zawłosy - trzymaj sobie te łapy przy sobie dziwko rzucił mi i uderzył mnie z pięści przewruciłam się ale wstałam i gdy juz odjerzdzrał wziełam łom i zbiłam mu szybe i świeatła od auta wysiadł - Jebana suka złapał mnie mocno uderzył w brzuch i rzucił na ziemie popłakałam się a on odjechał wstałam i poszłam do taty oczywiście go niebyło mama była i przykładał mi lód zmyła krew miałam limo i kilka siniaków na twarzy wbiegł tata - boże co ci się stało zadzwonie na policje pobili naszą córke -nie ! teraz się mna interesujesz ? przez całe życie mieliście mnie w dupie niemow do mnie że jestem twoją córką - Ale jesteś moją córką - ale nie dziewicą - niemów o tym - bo co ? ustalisz prawoze niemona tego robic ? ale i tak się do mnie dobiorą  spoliczkował mnie złapałam się za policzek i szybko rzuciłam - Znajdz tego co mnie pobił podobno tutaj niebije się kobiet wyszłam z płaczem - Przepraszam niechciałem - wyszłam udałam się doparku mojeżycie sie zrujnowało - Aniołku ?! - usłyszałam znajomy głos to Harry - spójrz na mnie kto ci to zrobił ! https://pbs.twimg.com/media/BT9REZMCQAA5uVT.jpg - H.. Harry ? żuciłąm się na niego - tak to ja przytulił mnie mocno - Harry nieodchodz prosze nigdyniezdradzaj mnie ja niechcem już mam tylko ciebie - co się stało !? - mieniłam się jak widzisz byłam z Nickim w związku ale pokłuciłam się z tatą troche i pobiegłam na jego tor wsiadła do jego samochodu powiedział takie coś '' Co ? zakywasz mną swój ból do Harrego ?'' Odpowiedziałam mu ż emam dosyć poniżania wysiadłąm trzaskając drzwiami wysiadł za mną i krzykną '' coczujesz sięjak niezreczna zdzira ? odwruciłam się i go spoliczkowałam ale on załapał mnie za włosy i powiedział ''trzymaj sobie te łapy przy sobie dziwko'' i udeżył mnie z pięści i się przewruciłam ale wstałam wziełam łom i zbiłam mu szybe i światła od auta i on wysiadł powiedział ''Jebana suka'' złąpał mnie mocno i uderzył w brzuch i rzucił  na ziemie popłakałam się i pobiegłam do taty oczywiście go niebyło był w pracy mama prykładała mi lód zmyła mi krew na twzry jak widac mam limo i kilka siniaków tata wbiegł ipowiedział '' boże co ci sie stało ? zadzwonie na policje pobili naszą córke !!'' to mu odpowiedziałam ''nie ! teraz się mna interesujesz ? przez całe życie mieliście mnie w dupie niemow do mnie że jestem twoją córką '' To mi odpowiedział '' ale ty jestes moją córką '' to mu odpowiedziałam '' no ale nie dziewicą'' powiedział mi '' niemów o tym '' krzyknełam mu ''  bo co ? ustalisz prawoze niemona tego robic ? ale i tak się do mnie dobiorą  '' Spoliczkował mnie złapałam się za policzek i szybko zuciłam '' znajdz tego co mnie pobił bo podobno tutaj niebije się kobiet'' i wybiegłam ale on odpowiediał '' przepraszam niechciałem'' wybiegłam i przybiegłam tutaj - co za skurwysyn juz ja go dopadne tego Nicka kurwa zabije Huja ! - Harry ? -  co ?! głośno mi rzucił - Kocham cię - ja ciebie też Jade ?dzradziłaś mnie ? - nie ! - muszę to sprawdzić choć - pociągną mnie za nadgarstek do samochodu jechał bardzo szybko biegł do domu roebrał mnie wpospiechu nastojąco cały czas sien namiętnie całloowaliśmy zabrał mnie na ręce posadził na biórku i wpychał swojego penisa w moje wejście szybko jęczałam głośno - Harry , Harry !!! ohhh Harry ! uniósł mnie cały czas był we mnie wysuna mnie - zrób mi loda - emm.. okej - uklękłam złapałam jego penisa i włozyłam do buzi językiem kreśliłam kółka na czóbku jego penisa Harry starsznie głośno jęczał miał głowe uniesioną do góry i mial zaciśniete oczy - sssss.... aaach - ciągle powtarzał gdy po chwili wyjełam jego penisa  mojich ust ciepły biały płyn poleciał na moje piesi Harry sie usmiechą troche zsotało tego na jego penisie wytarł go i wytarł moje piersi po czym ponownie zaczeliśmy się namiętnie całówać położył mnie na kanapie roszerzył mi nogi i językiem liał moje wejście i ssał moje najiczulsze miejsce - Harry ... Harry !!!!! arz dojede !! ohhh ... z mojego otworu wytrysnąjakiś płyn Harry roszeżył usta i napił się mojego orgazmu fuj jak dla mnie zabrał mnie na ręce i wrzycił na łóżko koszulą przywiązał mi ręce do łóżka lekko muskał moje wejscie i potem cały czas głaskał swoim penisem moje wejscie unosiłam się droczył sie ze mną aż w koncu powiediałm - włozysz mi czy nie !  głośno się roześmiał po czym włożył swojego penisa do mojego wejścia - ohhh Harry !!! szybko starsznie szybko to robił wbiłam swoje paznokcie w jego plecy wysuną sie odwiązał mi ręce byłam w pozycji na 4 unisł moją jedną noge i wsadził swojego penisa w mój tyłek - Harry ! tylko nie anal ! - A 69 ? - no okej mruknełam i zaczlismy robić 69 potem z portfeka wyciągną prezerwatywe i załóżył ją na swojego penisa włożył mi go w otwór i coraz szybciej się poruszą - Harry dochodze dochode ohhhh ... - nie czekaj musimy razem dojść ! - ale już niewytrzymam jużzaz Ahhh!!! - ja ju ssss aah  już oo doszłem wysuną się ale ja jeszcze nie doszłam wiec ssał moja łechtaczkę po czym ytrysną ze mnie jakispłyn ponownie się napił  góśno uśmiechną choćpociągną mnie za nadgarstek i weszlismy do łazienki zamkna drzwi ściągną prezrewatywe i połozył ją na pralace odkręcił ciepła wode do kostek była nalana usiadłam w wannie - Może sprubujemy anal? -  Harry  w wannie ? - no a jak - dobra moge spróbować uśmiechną się i wślizgną sie za mną do wanny byłam znów w pozycji na 4 powoli zaczą wkładac swojego penisa w moj tylek i coraz szybciej - och Harry Harry Harry !!! -  niekrzycz to ja dochodze sss musimy razem ale niewytrzymam - wysuna się wyszedł z wanny i doszedł ale ten płyn spłyną na bokseki Harrego kture leżały w praniu smiałąm się z niego był taki słodki - ale jeszcze ty powinnaśdojść - nie Harry - tak - żucił mi i wszedł do wanny wyją mnie położył na podłodze i zaczą językiem kreśliś kółka na mojej łechtaczce ugiełam się jak łók pod nim zaczą ssać moją łechtaczke - Harry do chodze ohh tak Harry !!! i wytrysna mi płyn Harry się uśmiechną - NO to na dziś koniec - Harry 3 razy doprowadziłęś mnie do orgazmu  jesteś cudowny - Hehe no widzisz masz ochote jutro na więcej ? - tak zabrałam ścierkę i wytarłam płyn z podłogi odkrecilam wiecej goracej wody i weszlam do wanny a oczywiscie Harry za mną prytulił mnie siedziałam tyłem do niego obruciłam do niego główe - Jade przepraszam - za co ? - za tamtą dziewczyne - uprawiałeś z nią seks ? - nie !! od teraz ciebie będe wszędzie ze sobą zabierał dobrze skarbie ? - tak ale Harry ? musisz o czymś wiedzieć - o czym !? - zadzwon do Doroty i zapytaj się jej o co sie pokłuciłyśmy - dobrzeale jutro skarbie - no okej okej wyszłam z wanny wtarłam się Harry zrobił to samo poszłam do szafy żeby wyciągnąc jakieś ciuchy wyjełam tam Rurki niebieskie załoyłąm konversy czarne bluzkę z napisem I Love Harry którą kupił mi Harry i na to zapinany sweterek na guiki oczywieście niepiełam guzików bo chcem zeby było widac napis Harry ubrał jeansy koszulke  z napisem I Love Jade kturą mu kupiłam tylko że u niego po boku była połówka serca a ja miałam drugą połówke tego serca że jak stanę koło niego to wyjdzie srece i Harry ma na sercu napisane Jade + a ja mam Harry podeszłam do łożka na kturym uprwiałąm seks z Harrym zdjełam zapalnioną pościel i wrzuciłam ja do kosza z praniem założyłam nowąpościel Harry Staną w drzwiach - No to teraz druga do spanienienia ?  - podeszłam do niego pocałowąłm go Dziękuję słodziaku i go przytuliłam - no w końcu niema takiego chłopaka ktury doprowadzi dziewczyne do 3 orgazmów w 1 godzine - ani takiej dziewczyny co ma taka chęć to robić ale Harry ? - tak ? -  troche mnie twoje loki askotaz w uda - haha ale przyznaj dobrze ci bylo ? - Wspaniale Harry wsapaniale  - Ach tak zapomniaem - zacza calowac mnie w szyje i grysc Ala Harry to boli dmuchna zimnym powietrzem w bolce mijejsce wyrwam sie mu i lapalam sie za miejsce w kture Harry mnie ugryzl - Przepraszam daj zlagodze bol - dmuchna 2 razy powietrzem - boli ? - nie juz nie ale po co to zrobiles ? - musze cie zaznaczac zeby takcy huje jak NIck wiedzieli ze jestes moja - aha ale ja musze tez zrobic to samo zeby takie zdziry jak Olka wiedzialy ze jestes moj -no to dawaj - nachylil szyje wpilam mu sie w szyje i lekko ja prygryzlam zostawiajac lekki sinz slad i 2krotnie dmuchneam w malinke po czym zapytalam Boli ? - nie niemartw sie - pocalowal mnie 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz