środa, 25 września 2013

Rozdział 11

Ten rozdział dla ludzi którzy ukonczyli 18 lat dziekuje xd 
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Obudziły mnie jęki seksu wyszedłem z pokoju wszedłem do pokoju gościnnego zobaczyłem tam olke i jakiegoś faceta jak ja bzyka japierdole co sie dzieje pokiwałem głową i wyszedłem ziewnełem i chyba uderzyłem olke obruciłem się a oan leżała na podłodze zbrechtałem ja zobaczyłem tego faceta podniósł ją i wsadził jej w tyłek no fiuta japierdole poszedłem do pokoju i  zamknelem drzwi na kluczyk 

--------------------------- Oczami Olki ------------------------------------------

 obudziłam się strasznie bolała mnie głowa facet dalje mnie posuwał ohh tak szybciej wytrysną ze mnie płyn facet wyja fiuta po czym mu zapłaciłam tak jestem dziwka ale żadko mam klientów puszczam się za funta a czasem nawet dopłacam chcem żeby Harry mnie zerżną raz mnie zerżną przez noc weszłam do jego pokoju Harry leżał bez bokserek już miałam usiąść na jego fiucie kiedy się obudził popchna mnie i spierdoliłam się z wysokiego łóżka leżałam na  plecach - co ty kurwa chcesz mnie zgwałcić wypierdalaj ! szarpał mnie za włosy i wypierdolił na dwór byłam naga dobrze ze jak spał  udało mi się zrobić zdjęcie jego fiuta dam do gazety pobieglam naa na autostrade zatrzymał się jeden facet pojechałam znim do mnie bzykał mnie całą noc 

--------------------------------------------Oczami Hazzy ---------------------------- 
Japierdole ta suka chciała mnie zgwałcić wyszedłem z pokoju zobaczyłem plame na podłodze japiedole wziełem ręcznik i wytarłem ja wyrzuciłem do kosza pojechałem do szpistala wszedłem do sali gdzie była Jade niespała  siedziała na łóżku - proszę pana może pan juz zabrać narzeczoną - okej - była ubrana dzidzia tez podszedłem do niej kochanie mocno ją przytuliłem i pocałowałem zabrałem Darcy na ręce i wyszlismy ze szpitala Jade usiadła z Darcy koło mnie a ja wolniutko jechałem do domu wszedliśmy do domu Darcy juz leżala w swoim pokoiku w łóżeczku oczywiście drzwi były otwarte żeby było ja słychac jakby płakała a ja zabrałem się za Jade rozebrałem ją sprintem i przy okazji siebie szybko włozyłem jej swojego penisa czując ulge  - om - zajęczała jakby ja coś zabolało wysunełem się - no bo Harry po porodzie trochę mnie jeszcze boli brzuch - no to nici z ostrego seksu - nie ! masz mnie rżnąć ile wytrzymasz rozumiesz ! - em - kurwa zrozumiano musisz mnie wyruchac okej !?  tym swoim ptaszkiem - Tak cie wyrucham  że nieusiądziesz przez 2 lata szyko wbiłem się jej w cipeczke szybko poruszając i pomagaąj jeszcze palcem najpierw wolno coraz szybciej i mocno wbijałem się w nią głosno zajęczała ciiii bo Darcy się obudzi szpnełem jej do ucha i ponownie mocno się wbiłem w jej wejście na co zaragowała mruknięciem wysunełem się i całowałem jej wejście włozyłem język i ssałem jej najiczulsze miejsce - H...Harry - masz podałem jej poduszke żeby mogła jęczęć w nia żeby nieobudzic małej i ponownie zaczełem ssać jej najiczulsze miejsce moje ukochana krzyczała jak bym niewiem co jej robił ale wiem że było jej przyjemnie przez 10 minut robiłem jej minete póżniej odwróciłem ją i wsadziłem jej  w tyłek ponownie mocno poruszać i wbijać się musiała miec głowe wbita w poduszke bo napewno mała by się obudziła przez pół godziny wpychałem jej w tyłek swojego penisa ce chwile go wyciągając żeby się niespóścić do środka żeby ponownie niebyła w ciąży połozyłem się i posadziłem ja na swoim fiucie oparła sie o mój tors i poruszała w góre i w dół ale niesprawiało to że ona jęczała tylko ja a ona tylko sie usmiechała zjechała z mojego fiuta i wzieła o do ust poruszając głową ssała jego czubek wyjeła o oblizała w zdłóż i ponownie ssała niemogłem wytrzymać ona wyjeła go z ust i doszedłem 8 raz usiadłem posadziłem ja międzu moimi nogami jedna ręką masowałem jej pierś drugą miałem pod jej ciałem i wpychałem w jej wejście palca całujac po szyi włozyłem jej 2 palce poruszając nimi i obserwujac jej reakcje miała głowe położona na moim torsie i miała zamknięte oczy głośno dyszała a z jej ust wydobywały się krótkie jęki dołożyłem 3 palca tak samo regowała ale doszła niezatrzymało mnie to i cały czas wkładałem jej 3 palce cały czas z jej wejścia ciekł orgazm moje palce były całe mokre a Jade jęczała cicho z zamkniętymi oczami wyjełem palce otworzyła oczy - Harry jeszcze - jeszcze chcesz ? - tak włożyłem ponownie 3 palce oparła głowe na moim torsie i zamkneła oczy ponownie lał sie orgazm z jej wejścia niewiedziałem jeszcze kobiety co tak dłuo jej orgazm leciał przez cały czas jak tylko włożyłem palca i była taka spokojna lało się a ja dalej wpychalem palce była jeszcze noc 3 w nocy mała spała wpychałem te palce i niewiem kiedy mam przestać jej jest dobrze a  ja chcem jej sparwiać przyjemność 

------------------------oczami Jade -----------------------------------------------
Nieczulam bólu tylko rozkosz wiem że cały czas ze mnie ciekł ten płyn  niechciałam żeby kiedykolwoek wycja palce ze mnie niebolało mnie nidy jeszcze nieczułam takiego czegoś niekrzyczałam byłam spokojna czułam tylko jak Harry porusza palcami niewiem jak to nazwać było wspaniałe uczucie 
------------------------------ Oczami Harrego --------------------- 
Wyciągnełem palce - Harry - tak ? - ja chcem jeszcze - no dobrze przestało sie lać włożyłem palce znów się lało dziwne ale przyjemne ścisneła mojeo penisa i masowała jego główke poleciał ze mnie biały płyn a ona nieprzestawała trząsłem się z przyjemności wiedziałem że zaraz eksploduje i wykrakałem mocno wytrysna ze mnie biały płyn ze doleciał do ściany i oblał zdjęcie moje i Jade jade z zamknietymi oczami sie uśmiechneła i przestała mnie pieścić ale ja dalej wpychałem jej palce juz chyba 2 godziny a z niej cały czas się leje na poscieli jest wielgachna plama co się dzieje ? to ja umiem sprawić aż taka przyjemność ? - Dobra juz starczy chcesz się napić ? - mhm połozyłem Jade rozsuwając jej nogi włożyłem palca i ponownie zaczeło cieknąć napiłem się 3 razy wyjełem palca liznąłem 3 razy co sprawiło że Jade musiała wziaść poduszke i wyjęczec to - Harry zerżnij mnie jescze ostro swoim żołnieżem - jak chcesz wbiłem sie w jej wejście i mocno wpychałem przeryzając warge moja Jade miała głowe w podzuszce i jęczała w nią dzięki czemu słyszałem tylko cichutkie jęknięcie po godzinie wysunełem sie i spuściłem na pościel a moja narzeczona doszła - Harry prosze włóż mi jeszcze raz te 3 palce - okej westchnełem i włozyłem jej 3 palce ale tymrazem Jade uniosła głowe do góry zaciskając oczy poczekaj wyjałem palce położyłem ja i przeniosłem jej reke na jej wejście baw się póki niewruce - dobrze - odpoweidziała wkładając sobie palca w wejście poszedłem do pokoju małej połozyłem łoki toki dzięki czemu będe słyszeć moją dzidzie jak będzie płakać zamknełem drzwi połozyłem 2 łoki toki na półce nocnej koło łózka i zamknełem drzwi Jade nadal wkładała palaca i głosno jęczała zabrałem ręke z jej wejścia i sam włożyłam tam swojego penisa - ohh tak !!! szybciej ! oh yees oy tak ohh - wydzierała się moja narzeczona kiedy expressowo poruszałem się wbijając swojego penisa w jej wejście usmiechałem sie cały czas wysunełem się i włożyłem jej te 3 palce jak prosiła uniosła głowe do góry zacisneła oczy i unosiła się dy coraz szybciej wkładałem jej palce darła sie głośno a ja nadal sie uśmiechałem przegryzając warę musiałem ja lekko przyciskać bo uciekała jak sie unosiła lał się z niej orgazm no ramlanie lało sie łzy jej spływały ty płaczesz - bo to tak aaaa sprawiaa ahhhhhh przyjemnośc aaaaaahhahahahaaaaaaaa - aha usmiechnełem się i jeszcze szyb iej poruszałem palcami wybuchła wytryskiem ale nieprzestawałem darła się z przyjemności strasznie głośno uszy mnie już bolały ale jeszcze szybciej wpychałęm palce wybuchła płaczem i cały czas jęczała wytrysneła i lało się z niej wyjełem palce oblizałem ale z niej nieprzestało sie lac położyłe ja i zaczełem pić jej soki to seks którego nidgdy niezapomne po 10 minutach przestało sie lać moja wybranka lezała dysząc głośno ja siedziałem patrzac na nia niebylem zmęczony ani troche wogóle Jade odpoczneła i przwywarłą do mnie ustami niechciała sie odkljić wyszła z pokoju i wzieła kapiel wruciła a pościel była juz zmieniona uśmiechneła się i ja poszedłem się umyć wruciłem położyłem sie koł Jade a ona przytuliła sie usłyszałem płacz Darcy się obudziła wyszedłem i przyniosłem ją do łóżka moja ukochana dała jej kaszkę i wyjeła po chwili i dała  smoczek zasnełem przy nich maksymalnie szybko . 

1 komentarz: