środa, 25 września 2013

Rozdział 10

głośno się roześmiał przytulił mnie i poszliśmy do domu Harry usiadł na kanapie a ja na nim brzuch mam nawet bardzo duży brzuszek Harry mówił do brzucha jak by oszalał - Darcy tu twój tatuś kochaniee jeszcze tylko miesiąc i sie zobaczymy skarbie - Harry powiedziałam z uśmiechem - no co dbam o mojeo małego i dużego skarba - Ojej Harry wywruciłam oczami - coś ci sie niepodoba - powiedział niegrzecznym głosem - Harry ja zabardzo nie lubie takich słówek jak misiu i wgl - czemu ? - niewiem jestem chyba juz przesłodzona 


------------------------------------------- Miesiąc pózniej ----------------------------------------------

- H...Harry ? - tak ? - powiedział śpiącym głosem - chyba juz Harry !!! wydarłam się czułam okropny ból - jezu co ? - chyba się zaczyna - o kurwa -zobaczył plamę na łóżku Wody mi odeszły panikowałam nie wiedziałam co robić Harry zabrał mnie na ręce i włożył do samochodu był ubrany w ubraniach  zasneliśmy padał deszcz Harry jechał  bardzo szybko policja jechała za nami zatrzymał się - proszę pana pan zaszybko jechał - kurwa mać spierdalaj policja ja mam rodz ącą kobiete ! - a jak tak to spoko - japierdole  - znów ruszył szybkim tępem dojechaliśmy weszliśmy do szpitala odrazu pieleniarki zabrały mnie na oddział porodu 

--------------------------------------------- Oczami Harrego -------------------------------------------
zabrali mojego aniołka próbowałem wejść Kurwa ja jestem ojcem tego dziecka co sie rodzi ! weszedłem do sali moja kobieta leżała na łóżku - czy chce pan odebrać poród - em co ? nie poprostu chcem być przy niej - ohm okej - spieprzaj gnojku to przez ciebie !!! aaaaaaaaaaaaa!!!!! - em przyj przyj - jest główka - załapałem ją za dłoń - aaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!! - jest ! - usłyszałem płacz dziecka mój aniołek trzymał Darcy płakała mi też łzy poleciały jak zobaczyłem moją i Jade dzidzie po chwili zabrali mi dzidzie poszli ja umyś mocno przywarłem ustami do ust Jade - kocham cię - ja ciebie też po chwili wruciła nasza dzidzia opleciona różowym kocykiem zabrałem ją na ręce i przytuliłem patrzałem chwilke na  nią http://www.to.com.pl/apps/pbcsi.dll/bilde?NewTbl=1&Site=TO&Date=20120518&Category=FOTOSTORY&ArtNo=518009993&Ref=PH&Item=1&MaxW=670&MaxH=600&border=0 jaka śliczna po mamusi wparował Louis - czemu ja kurwa nic niewiem że ty Harry masz dziecko - niewyrażaj się tak przy mojej Jade i Darcy - ooo przepraszam jaka słodziutka - a co ty wiesz o słodkości ? - dużo Jade daj mi ją - masz mój przyjaciel deleikatnie zabrał moją Darcy na ręce i ja przytulił uśmiechna sie i oddał mi ją moja mała - panowie mamusia chyba powinna się troche zdrzemnąć i dać cyca dzidzi -usłyszałem głoś Elenour no masz racje ucałowałem Darcy i moja Jade będe jutro kochanie trzymaj sie malusia tul ja całą noc okej ? - no dobrze kocham cię - ja ciebie też dałem jej długiego całusa i na końcu przegryzła moją wargę mam chęć na nią ale niemoge bo to szpital i jest dzidzia kiedy indziej cię zerżne szepnełem jej do ucha nan co odpowiedziała - trzymam za słowo - i póściła oczko wyszedłem i pojechałem do domu  rozebrałem się do bokserek i poszedłem coś zjeść zjadłem kanapki umyłem zęby no tak olka jest una jezuu akurat teraz jak chce mi się bzykać wszedłem do pokoju a tam ona siedziała naga przełknełem śline po czym ona przyciągneła mnie za koszule tak bardzo mi się chciało ale wyrwałem się jej podniosłem ją i wywaliłem z pokoju zamknełem drzwi na kluczyk uff wreszcie sam hmm ale tak bardzo mi sie chce może mam jeszcze ręke no ale nic innego niezrobie zdjełem bokserki położyłem sie złapałem swojego  penisa i poruszałem nim w góre i nadół co wywołało głośne moje jęknięcie wiedziałem że olka stoji pod moimi drzwiami zszedlem z łóżka ubrałem bokserki otworzyłem drzwi i zobaczyłem ta zdzire - chcesz mojej cipeczki ? - nie wypierdalaj - no choć no - kurwa mam dziecko mam dziewczyne spierdalaj szarpnełem ja za włosy i wywaliłem na dwór huj mnie obchodzi że jest naga wywaliłem jej ciuchy przez okno razem z walizką i zamknełem okna i zasłoniłem ponownie się połozyłem i złapałem mojego penisa poruszałem nim w góre i w dół co wywołało jęknięcia bardzo głośne zanim się obejrzałem biały płyn wypłyną ale i tak wole moja Jade przykryłem sie przytuliłem do poduszki wyobrażając sobie że to Jade i zasnełem 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz