czwartek, 26 września 2013

Rozdział 12

                                                   KILKA LAT PÓZNIEJ 

-------------------------------------------- Oczami Darcy ---------------------------------------------------

Zeszłam na dół podsłuchaąłm troche mame z tatą tak uwielbiam podsłuchiwać 
- Harry Darcy będzie zawidziona tym że znowu musisz wyjechać - że co ? tata znowu wyjerzdrza rozpłakałam się  - przykro mi kochanie muszę - tobie przykro ?! niedawno przyjechałeś ! 3 lata cię nie widziałam i znowu wyjrzdrzasz ???!!!! kiedy kiedy wyjrzdrzasz ?! - pojutrze - czyli w czwartek a nawet na moich urodzinach cię niebędzie bo sa w piątek dzięki rozpłakana pobiegłam na góre - Darcy - usiadłam przy oknie sie rozpłkałam niedawno przyleciał i znowu musi nas opóścić ! nie wie że jest mi ciężko a zwłaszcza w wieku 12 lat nie radze sobie w szkole jestem słaba z matematyki i biologi i jeszcze do tego musi wyjechać ?! pieprze nauke i jego tez wiedziałam że w życiu zawsze sie coś spieprzy tak musi mhm wcale nie nie  musi  tylko z wujkami jedzie sobie bo ma  papierek do podpisania ? a przez reszte czasu siedzi w luksusie a mnie i mame ma w dupie ! wstałam kopnełam w szafę i ręką złapałam ramkę z taty zdjęciem rzuciłam nią o podłoge że pękła szybka i jeszcze ja zdeptałam i się rozryczałam wszedł ten mój pieprzony ojciec usiadłam na parapecie od okna i płakałam  podziwiałam widoki miałam na samej górze pokój - Darcy - podniósł rozbita ramkę z jego zdjęciem - czego ? pisnełam zapłakana - ja musze wyjechać - nieradze sobie ! oczekujesz na to żebym się okalaeczała ! jak tak to prosze wyciągnełam z szafki żyletkię i 2 razy przejechałam sobie na dłoni - kurwa ! przestań - zabrał mi żyletkę i naczepił plaster na ranę - co ty robisz ?! muszę wyjechac nie rozumiesz ? - nie właśnie nie rozumiem jedzeisz tam z wujkami - oprócz wujka Nialla on zostaję mówi że nie chce lecieć - lecisz tam z wujkami bo masz do podpisania jakiś pieprzony papierek i przez reszte czasu żyjesz sobie w luksusie nie przejmując się mną i mamą jednym słowem masz nas w dupie !!! - ale Darcy - wyjć - Darcy - wyjć !!!! wrzasnełam zobaczyłam u taty że miał w oczach łzy troche mnie to ruszyło ale wyszedł niechcem juz żeby tu wszedł nigdy byłm zła na niego ! 
-------------------------------------------- Oczami Jade ------------------------------------
zobaczyłam Harrego zszedł ze schodów miał czerwone powieki oparł się przodem o ściane i spuścił głowe na dół Harry w porządku ? - nie nic niejest w porządku ! - popłakał się - moja córka mnie nie nawidzi - niemów tak ! - powrurzyć ci co mi powiedziała ? - nie sama do niej pójde uspokój się przytuliłam go i przywarłam do niego ustami posadziłam go na kanapie  i poszedłam do góry do Darcy - co powiedziałaś tacie ? - lecisz tam z wujkami bo masz do podpisania jakiś pieprzony papierek i przez reszte czasu żyjesz sobie w luksusie nie przejmując się mną i mamą jednym słowem masz nas w dupie !!! to mu powiedziałam  ! - ale kochanie on tam nie żyje w luksusie - ta mhm podsłuchałam wujka Louisa jak mówił nawet ich nagrałam - kochanie puść to nagranie Darcy wstała i z szafki wyjełą niewiem co to takie cos do nagrywania i otworzyła płytę - Słuchaj Hazza trochę wyluzujesz podpiszesz papierki ale niemoge kiedy indziej słuch - i zatrzymała chcem posłuchać do końca - okej - słuchaj firma się rozpada musisz jechać -ale Darcy - trudno musisz je zostawic - kochanie ale dlaczego płaczesz ? - no bo ja będę tęsknic nie chcem tęsknić ja kocham tatę niechcem żeby nas zostawił tutaj ! -rozpłakała się a Harry wszedł do pokoju -  słyszałeś ? - tak - i wszedł poszłam za nim usiadł na fotelu rozmyslając a opadłam na fotelu obok 
------------------------------- Oczami Hazzy ---------------------------------
Nie moge zostawić Darcy i Jade wszedłem do niej do pokoju moja córka siedziała na parapecie usiadłem koło niej Darcy - tak tato ? - powiedziała spokojnie - ja wrócę szybko - ja poprostu chcem żebyś był przy mnie nie radze sobie w szkole - jak sobie nie radzisz ? - no bo mam złe oceny poniżaja mnie w szkole i jeszcze ty wujerzdrzasz poklucilam się z przyjaciółka a Piotrek jest po jej stronie poprotu moje życie jest do dupy - niemów tak skarbie przyjade prędko - obiecujesz ? - tak przytuliłem ją mocno zrobiła ze mną to samo .























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz