piątek, 20 września 2013

Rozdział 7

---------------------------- Oczami Harrego ------------------------------------------------
Obudziłem się a mój aniołek jeszcze spał przytulony do mnie mhm jak tu się wyślizgnąć  żeby się nieobudziła wyślizgnełem się z pod jej ramion ale niestety obudziła się - Harry wróć zostań jeszcze - Śpij kochanie -nio dobla - powiedziała jak dzidzia pocałowałem ją krótko i wyszłem z sypialni w samych bokserkach zszedłem na dół o kurcze 12:00 preciez Dorota miała z Ewą przyjechać do Jade usłyszałem dzowonek do drzwi kurcze otworzyłem stały tam 2 dziewczyny blondynka i brunetka - Hej jestem Dorota a to Ewa - Harry powiedziałem  uśmiechem zamiast na moją twarz to patrzały się na moje ciało weszły do domu i usiadły na kanapie w salonie - przepraszam dopiero co wstałem zarz się ubiore i zejde - Ehm niemusisz - ta będe siedział tu pół nagi a Jade zarz mi z liścia da aśmiałem się i pobiegłem  na górę się ubrać

----------------------------------------------Oczami Jade ------------------------------------
-Otworzyłam oczy zobaczyłam nagiego Harrego przebierał się No jaki piękny widok z rana hah - ta lepiej wstawaji się ubieraj bo Dorota i Ewa przyszły -  co ? która godzina - po 12:00 - ahaa to dosyć długo spałam  - no wstawaj Jade ! - wstaje wstaje no ! wstałam ubrałam się w http://img.stylistki.pl/sets/conversy--rurki-i-jest-lans-d-1364926338-s269580.jpg?v=0 i  załozylam zieloną czapeczkę Harrego zbiegłamna dół przepraszam dziewczyny - Cześć Dorota - em Hej - troche sie ostatnio pokluciliscie ? słyszałam ? - powiedziała Ewa - NO niebęde patrzeć jaką ona głupote robila ! - jaką głupote ! Dorota zastanów się nic niezrobiłam !!- tak czy nic nierobienie to jest to że siadasz na oknie od sportowego auta i jedną ręką się trzymając szybko jezdzisz z Nickiem !!!???? - wybiegła Hary co ? Dorotka powtórz ! - głośno krzykną skuliłam się na kanapie jak biedny chomik - no bo jade usiadłą  na oknie od sportowego auta i jedną ręką się trzymając szybko jechała  z Nickiem - Jade czy to prwada ? !! - emm ... - czy to prawda !!!!!!!!! - głośno sie wydarł Tak cichutko pisnełam złapał mnie po obu stronach za ramiona i zaczą lekko mną trząść - co ty ??!! mogłąś się zabić !!!!!!!! czy ty wiesz o ty m??!!!!!! - ale to Nick mi kazał - zabiję skurwysyna zabije huja - Harry stój dziewczyny pomóżcie ! dziewczyny wstały zaczeły go jakoś zatrzymywać ale on nadal wściekły szedł w strone drzwi Harry !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bardzo głośno krzyknełam ale bez skutku wyszedł dziewczyny choćcie pobiegłyśmy do mojego Auta ja i Dorota siedziałysmy z Przodu a Ewka z styłu - jest tutaj jedzmy za nim ! zaparkowałyśmy i z samochodu obserwowałysmy Harrego zobaczył Nicka zadał mu cios w twarz - Sss... musiało boleć - powiedziała Ewka - nalezy mu się odpowiedziała Dorota - dziewczyny ! przeciez NIck ma gang zabija Harrego wybiegłyśmy z samochodu podbiegłam do Harrego Harry ! przestań ! choć ! - co ty tu robisz wracaj do samochodu - nie chodz poki sie nie zjawili no pięknie zjawiło się 6 chłopaków - Dorota a ty smsa piszesz ? - Do mojego i Ewy chłopaka sepnełami na ucho - śietnie to ja zadzwonie po chłopaków z tyłu jakiś chłopak złapał mnie za ręce upadł mi telefon na ziemie się rozsypał Harry ! Harry pomóż nam Harry !!! wrzeszczałam Ewe i Dorote wrzucili do samochodu - Popatrz jak bijemy twojego chłopaczka szepną mi NIck do ucha zaczeli kopać Harrego w brzuch chłopak zwijał sie z bólu było dużo krwi na betonie wyrywałam sie darłam się ale bez skutku zjawił się Niall i Liam podeszli do chłopaków i sami zaczeli ich nawalać kopnełam tego co mnie trzymał w intymne miejsce wijał się z bólu to złapałam go za włosy i kopnełam z kolana z liścia dostałó raz i kopnełam go że wpdał do bagażnika Nickiego Harry leżał na ziemi a Nick do niego gadał - Masz za swoje skurwysynie - Harry próbował wstać ale niemiał siły leżał płasko na ziemi podeszałm do NIckiego przycisnełam go do ściany złapałam go za szmaty Jak go nazwałeś ? nieobchodziło mnie że Niall , Harry , Liam ,Dorta i Ewa się na mnie patrzą Jak go nazwałeś ????!!!! -  no że jest skurwysynem i że jest do niczego - słuchaj śmieciu ty napewno niedoprowadził bysz dziewczyny do 4 orgazmów w 1 godzinie , nieuprawiał bysz seksu co godzine , niedbał bysz o dziewczyne ! i kurwa Harry ma kutasa większego niż twój wzrost więc mi tutaj niepodskakuj wróbelkiem ćwir ćwirkiem pizdochalaście mórzyński ! kopłam go w czółe miejsce następnie złapałam z głowe i o kolano i dorzuciłąm to ty jestes do niczego i odeszłąm wsyscy sie na mnie patrzeli z otwartymi ustami No co ? - WoW 4 oragazmy w jedną godzine ??!!! - powiedział NIall - to ty Harry naprawde co godzine uprawiasz seks ? - dorzucił Liam - masz większego od zwrostu  Nickiego ? - powiedziała Ewka a Dorota ? podbiegła do Nickiego i kopneła go w brzuch miała do tego szpilki na sobie to za mnie ! i 2 raz to za moją przyjaciółke i 3 raz to za to ze isteniejesz i najimocniej go kopneła a to za Harrego !!!! Harry miał na sobie pełno krwi dobrze ze zabrałam apteczkę wytarłam mu krew i pocałaowałam go - Aniołku te wsystkie rzeczy co mówłaś do Nickiego to prawda ? - Tak Harry no bo to jest prawda - racja ! kocham cię - ja ciebie tez przytuliłam się do Harrego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz