niedziela, 15 września 2013

Rozdział 4

Ludzie jedno ostrzeżenie ! to +18 :3 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Harry ? - Tak może do mnie przyjść Dorota i Ewa ? -no niewiem - proszee !! Tulinku ! - co to za nazwa ? Aniołku ? - No bo ciągle cie tule więc jesteś Tulinek hihi - Ach kocham cię ! -Moge na ciebie mówić słodziak ? - to zbyt niemęsko - No Harry prosze ! - Dobra niech ci będzie - Ach ! kocham cię Słodziaku - Ugh ja ciebie tez ! Aniołku - To będą mogły ? - co ? - przyjść chcem cie przedstawić - niechpomyslee mhmm dobra mogą - Jeeeey ! Uśmiechnij się - po co ? - bo kocham jak się uśmiechasz słodziaaku !! http://i.pinger.pl/pgr124/f71556f9002026545003ea4a/harry_styles_1359861%5B1%5D.jpg o to chodziło śliczny jesteś -  wzajemnie aniołku kocham cię - Harry ? tak krótko sie znamy - To sie nazywa miłość od pierwszego wejrzenia - Och Harry ? - Tak ? - dużo miałeś dziewczyn przdemną ? -eemm - Harry ? odpowiedz mi ! - totroche ich było nieobraz się - Harry !! - co ? - ja jeszcze niemiałam chłopaka - ohm ja tylko ze 2 dziewczyny eh - Dobra Słódziaku nieodzywaj się kocham cię ! - ja ciebie tez Aniołku - Harry ? muszę zadzwonić do Ewy - Okej kochanie - Halo ? - Ewa ? - No - to kiedy ta party co ? - jakaparty ? - no noc filmów - ach no tak dzisiaj - Dz....dzisiaj ?! - no a co ? - a nic czekajj zarz wracam - Harry muszę gdzieś wyjśćna noc - cooo !!!!???? na noc ???!!!!! - no bo ja Dorota i Ewa mamy nocfilmów - a moe chcesz uciec zostwaic mnie co ? - Nie !! Harry zapytaj sam okej - Słuchaj jestem Harry to prawda z tą nocą filmów ? - Tak miło mi cie poznać Harry - achm dzięki o której jest ta noc ? - o 16:00 - okej prywioze ją na 16:00 - Okej - masz tu Jade - Halo ? - no to przyjedziesz ! - jeey wezme popcorn i Laptopa - ale ty niemasz laptopa - już mam - hehe to ja juz ide papa - no pa ! - Harry co się dzieje ? - muszę to zobić - co ? - muszę uprawiać z tobą seks - H..h..Harry ? - tak - jestem dziewicą - lubie dziewice a doskonalej uwielbiam ciebie - No niewiem czy jestem gotowa - jesteś !! - całował mnie szybko i namiętnie wzią na ręce i całując położył na łóżko oderwał się odemnie rozerwał moja koszulke i popatrzał się chwile jak leże w sstaniku http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=50103413 miał dzikość w oczach pozbył się moich spodni i bielizny sam zrobił to samo ze swojimi ciuchami zostawiłbokserki - Harry ? - mhm - a bokserki ? - sama musisz to zrobić - przegryzłam warge i lekko zsunełam mu zbioder czrne bokserki - cicho pisnełam kiedy przejechał swoim penisem pzy moim wejściu wpasował i lekko zaczą wsuwać w moje wejśće H..h..Harry ?! - ciii ... - ale to boli ! - wiem wiem jeszcze troche wytrzymaj - ałaa !! - wysuną się - co jest ? - niemoge ! zamiast przyjemności sprawiam ci ból - Wejdzwe mnie - co?- włoż mi - nie ja - cicho i słuchaj chę cię czućwytrzymam - no dobra - znów powoli zaczą wsuwać - Harry nieboli już - mam to robić szybciej ? - jak express - okeej mrukną - przyszybszył tępo - Oh Harry !!!! szybciej !! - sssss.. - Harry zaraz dojdę - tak dojdz dla mnie - Harry !! ohh Harry !! wyszedłze mnie i żucił się koło mnie - jesteś cudowna - dzięki ! - niema za co kocham cię !!!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz