wtorek, 8 października 2013

Rozdział 18

------------------------------------------- Oczami Harrego --------------------
Zamórowało mnie co ja chcem zrobić zostawić moje księżniczki - zostajesz ?! - nie moge odejść przecież kocham ciebie i mame i Cat i przyszłego synka albo córeczkę - jeeey ! - podniosłem ją i posadziłem na plecach w pokoju gdzie była Jade postawiłem ja na nogi - Tato oświadcz się w końcu mamie - jest wieczór  a ja dzisiaj mam koncert - jest ! - ić po Cat i jedziemy - oki - Jade przepraszam choć ubierz się ładnie - okej - pocałowałem ja - Harry - co? -piłeś - a tak no załamany byłem - uwielbiam twoje usta z lekką nutka alkoholu - haha zaśmiałem się głośno ubierz sie ładnie i wogóle - to ide - poszłą a ja poszedł pod prysznic tez sie ładnie wyszykowałem włożyłem w kieszeń pódełko z pierścionkiem warte ponad 12 tysięcy milionów https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTcqNl9crxpFaTbRAA6CwMIm2sMkmpHSOUuvjRYWNKoWl3RcuMf  chcem żeby był wyjątkowy fanki juz wiedzą że chcem się jej oświadczyć zeszłą pięknie ubrana na dół http://i.pinger.pl/pgr258/b51b6948000f94e44f75696c/Jade%2520West3.jpg - może być ? - tak jest wspaniała wow dobra teraz się obróć - po co ? - no prosze - okej okej - zawiązałem jej opsake na oczy - widzisz coś - całkowicie nie - no Cat ! Darcy ! -idziemy ! - zeszły kolejne dwie panny Cat  była ubrana w http://i.pinger.pl/pgr258/b51b6948000f94e44f75696c/Jade%2520West3.jpg a moja Darcy  w http://m.ocdn.eu/_m/ab5f1fe46825efbea99a7fbbb9da1dc3,62,37.jpg - ładnie ? - pięknie Wiktoria zaprowadz mame do samochodu a ja wezmę kluczyki - Tato ?- tak - pokażesz pierścionek ? - tak zobacz - wow jaki śliczny ! - kupie ci podobny - ile kosztował ? - chcesz wiedzieć ? - tak ! - 12 tysięcy - o kurwa ! - co ? -oj nic tato choć - dziwne poszedłem z Darcy do samochodu po pół godzinie dojechaliśmy na miejsce wszedłęm z  wujkami na scene a te fanki zaczely jak zwykle piszczeć ciiii machnełem ręką publiczność się uciszyła Cat i Darcy przyprowadziła na scene Jade uklękłem przed nią wyszcy ze sceny się od suneli Cat odwiązała i zabrała opaske z oczu Jade obejrzała się w okół i skierowała wzrok na mnie uśmiechnełem się i wyjełem z kieszeni pierścionek zaręczynowy popłakała się i wykrzyczała tak wstałem i wsunełem jej pierścionek na palca pocałowałem a publiczność zaczeła bic brawo - Kocham cię ! -  ja ciebie też a teraz kochani coś dla was ! - tato mogę zostać - wszyscy możecie zaczliśmy śpiewac Best song ever ( włącz to http://www.youtube.com/watch?v=TceZJkTaH_E i  czekaj aż się skończy )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz