poniedziałek, 7 października 2013

Rozdział 17

- Aha - ciocia co się stało ? - a pokłuciłam się z wujkiem Darcy płacze w pokoju mam już tego dosyc powoli - przykro mi - eh nieprzejmuj się mna jest 23 zaraz a jego niema wyszedł godzine temu z domu Olivera trzaskając drzwiami i nie przyszedł będe czekać na niego - moge z tobą poczekać ciocia - nie idz spać dam sobie rade - nagle ciocia wybiegła z pokoju pobiegła prosto do toalety i zaczeła wymiotować podwinełam jej włosy ciocia chyba musisz zrobić test ciążowy masz wyjełam z szafeczki zrobiła test - nie to nie do wiary ! - co - jestem w co sie stało ?! jestem w ciąży - zaczłam się drzeć ale się ucieszyłam ide do Darcy , Darcy ! będziesz miała albo siostrzyczke albo braciszka - co ?! Jeey ale fajnie wooho oł - usiadła smutna - co sie stało ? - Taty niema - rozpłakała się nie martw się wruci - tak lepiej żeby nie wracał ! nie nawidze go !!! - nie mów tak to twój tata - wdupie mam takiego tate ! ciągle się kłócą z mamą w końcu się roztaną ! kiedyś było inaczej jak miaąłm 8 lat było w porządku a miał się mamie oświadczyć - gdzie ? - na scenie - jutro się pogodzą - mam nadzieje - słuchaj zamknełam drzwi powiem ci coś tylko nie mów wujkowi ani cioci okej ? - dobra - ja jestem z z no em - z kim ? - z Justinem - coo ? było bara bara ? haha - oj daj spokój jesteśmy w związku - a co z Kelsey ? - em ona go cały czas zdradzała kochała go dla kasy i ubierałą się jak prostytutka - aha to zle - no raczej - ale ma ciebie - no teraz tak - no weśśś powiedz ! - coo ? -było Bara Bara ? - co ? em - było ! no plis powiedz ! - no dobra byłó - hah ! ma maczuge - człowieku ! co ty ! - wies mi co ja czasem słysze w nocy - hahaha - nooo i jak ja pojechałąm do Olivera to co ? myślisz że nie skorzystali z okazji ? no pewnie że ją bzykną kurwa hehe aj nie powiesz że przeklinam ? - nie ja powiedziałam ci juz sekret mój i Justina a ty jakiś masz - no mam taki jeden tylko nikt się nie może dowiedzieć - hm jaki ? - bo mi dokucza taki chłopak i on mnie wepchną do jeziora - nic ci się nie stało - nie ale nie mów mamie albo tacie okej ? - okej wstałam jak miałąm już wyjść z pokoju - ej a fajnie było ? - ale co ? - no te bara bara - tak nawet fajnie haha - pa - pa ić spać - ide ide - poszłam do pokoju już była 1 w nocy wow jak szybko zleciało zeszłam na dół ciocia zdenerwowana i zapłkana siedziałą na kanapie - co się stało ? - Harrego jeszcze niema - wróci - jestem w ciąży niema go tu ze mną nie cieszy się ze mną teraz tutaj ! moje życie to ruina ! 

-----------------------------Oczami Harrego ----------------------------------------
Udałem się do baru aby się nachlac kurwa najebie się mam wyjebane ! zniszczyłem życie mojej córce jestem zwykłym dupkiem jestem do niczego jestem zwykłym jebanym zerem najilepiej jak nie wróce nigdy zaszyje się gdzieś u kolegi a pózniej coś wykombinuje wypiłem 2 szklanki wódki kelener podał mi szklanke dałem mu e 300 funtów i zabrałem mu 2 butelki wódki piłem z gwinta jebałęm wszystko byłem załamany kurwa mam chęc się zabić ale nie zrobie tego wruce do domu i wezme kilka rzeczy poszłęm do domu troche pod pity moja dziewczyna siedziała na kanapie i płakała Darcy zeszła na dół - myślałam że nie wrucisz ! - przyszłem na chwilkę - ale jak tona chwilke ? -wyprowadzam się tak będzie najilepiej - tato nie morzesz ! - dlaczego - może dlatego że cię kocham ? mama cie kocha ? a nawet Cat ! pojawił się ktoś jeszcze w naszej rodzinie - tak wiem że Cat przyjechała - ty nie rozumiesz ? - co ? - będziesz miał syna albo 2 córkę - co ty mi tu kręcisz kochanie ? - ona nic nie kręci jestem w ciąży ! - głośno się wydarła - pff słuchaj nie okłamuj mnie i tak nie wruce - tato mama nie kłamie ! 

-------------------------------------- Oczami Darcy --------------------------
pociągnełam go za rękaw słuchaj teraz mi rujnujesz życie nie odchodz od mamy i od nas kocham cię ! mówiłes jak miaąłm 6 lat że nigdy nas nie zostawisz że jestem twoją małą książniczką i że na zawsze będe że mnie i mamy nie zostawisz ! patrz wyjełam naszyjnik z wisiorkiem w kształcie papierowego samolocika - dałeś mi to jak miałam 6 lat już nie pamiętasz ? mama nie kłąmie będe miała braciszka albo siostrzyczkę ! jeśli nas kochasz to nie opuszczaj prosze .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz