sobota, 5 października 2013

Rozdział 14

- Kochanie Louis nas zaprosił na boisko pójdziemy popatrzysz jak gram - ciemno jest i Darcy - tato ja mogę zostac w domu - nie chcesz iść do Olivera ? na noc - chcem ? - a co ty taka mokra ? - no bo ja pózniej wam powiem ide sie spakować - no to ić i cię odwioze - okeej ! 

-------------------------------------- Oczami Jade --------------------------------------------------
może będzie fajnie tak popatrzeć jak Harry gra z Louisem i resztą grać w piłkę nożną nienawidzi jak patrze naniego ale będzie Kelsey będzie Perrie , Elenour i piwo niechcem pić ale jak to męszczyzni trudno raz na rok się zabawie jak dawniej i może Harrego zaciągne do łózka na co bardzoo licze albo on prędzej mnie odkleiłam się od niego i poszłam ubrać bluzę Darcy zeszła i poszlismy do samochodu wsiadliśmy a Harry odpalił samochód - Darcy cieszysz się że jedziesz do Olivera - no pewnie ! - Jade zapnij pasy - jezu znowu zaczynasz ?! - już !!! - nie będziesz mi rozkazywał ! co ty królem jesteś ?! - zapnij te pierdolone pasy bo sam ci je zapne - nie kurwa ! - zapinaj ! (oczami Harrego szarpnołem ją lekko wydzierając się ) - Jebany rządziciel ! złapał mnie za podbrudek mozno ściskając - Kurwa nie odzywaj się tak do mnie - Tatoo !!!! - a ty sie nie odzywaj - jak ty sie do niej odzywasz ! Harry !!! - to sie niech nie wpierdala ! - to nasza córka !! - chyba twoja ! - obruciłam się a Darcy parwie sie popłakała miała łzy w oczach zatrzymaliśmy się przy domu Olivera - wspaniały z ciebie tatuś wiesz? - Darcy powiedziała i wyszła po drodze do drzwi Olivera rozpłakała się widzisz do czego kurwa ją doprwadziłeś jak mogłeś tak powiedzieć ?!! - ja niechciałem - kurwa nie obchodzi mnie to czy chciałeś czy nie chciałeś !! zraniłezekaj wysiadł i poszedł ją ! zraniłeś mnie - Kochanie poczekaj - wysiadł i poszedł w stronę drzwi Olivera i po chwili odszedl nawet tam nie wchodząc wszedl do samochodu mocno trzaskajac drzwiami spojrzałąm na niego i na okno miał zaciśniętą szczękę sama się na niego wkurwiłam Harry mocno uderzył w kierownice - Kurwa mać ! - wzruszyłam ramionami a on odpalił samochód siedzieliśmy w milczeniu zatrzymał samochód koło boiska wysiadł ja wysiadłam za nim przycisną mnie lekko do całując - musimy się pogodzić chcem żeby niewiedzieli że w kółko się kłucimy okej - zostaw mnie znów zaczą mnie całować przytuliłam sie do niego -choć - złapał mnie za ręke i już zanim sie obejrzałam byliśmy na boisku - Hey Lou siema  Zayn co tam Niall - wywruciłam oczami i podeszłam do Kelsey Hej cicho powiedziałam - co ci ? - nie nic usiadłam na ławce z dziewczynami patrząc jak Harry z resztą gra w piłke nożną uśmiechnełam się do niego a on spojrzal na mnie jakby się wstydził http://25.media.tumblr.com/eb0ebf486adea0559e62a8293c484d85/tumblr_mg6ul61DHa1rnfup0o1_500.gif chłopaki się zaśmiali a ja powruciłam do picia alkoholu i rozmawiania wypiłam tylko 1piwo po 30 minutach zaczeło mi odbijać weszłam na wysoki strasznie mórek i zaczełamsię drzwć yohuu kurwa Harry kocham cię ty misiaku obiecuję ci orgazm dzisiaj oł yyes ! a Harry tylko sie śmiał wziełam czarny marker i napisałam Kocham cię Harry ty mój słodziaku 
 Dobra to my już idziemy co Jade ? - no papa wsiadliśmy do samochodu i zanim sie obejrzałąm byłam juz w domu rozebrana dosłownie Harry tagże całowaliśmy się namiętnie aż do momentu jak znalazłam się na łóżku w sypialni - to co zabawimy się w 69 - hmm no ! przewruciłam się tak ze moja twarz była przy jego żołnierzu a jego twarz była przy moim wejściem - Tak dawno tego nie robiłem stęskniłem się troche - wziełam jego fiuta do ust i poruszała i kreśliłam kółka na jego czóbku on robiłto samo tylko że ssał moje najiczulsze miejsce przez jakieś pół godziny wbił się we mnie co wywołało głośne jęknięcie aon cóż jak to on coraz szerzej się uśmiechał przyparłąm go do siebie a on powoli się poruszał uprawialismy seks powoli i namiętnie romantycznie fajnie ale teraz ja przejmuję władze przekręciłam się i to ja byłam na górze oparłam się o jego tors i zaczełam podskakiwać do góry co wywołało jęknięcia u Harrego i u mnie uwielbiam jak on jęczy z rozkoszy tak słodko po 20 minutach schyliłam sie i pocałowałma go w usta i zjerzdrzałam potem szyja i na koncu tors najibardziej co lubie hehe kurwa jak zajebiście ! już od parumiesięcy nieuprawiałam z nim seksu zeszłam z niego i położyłam sie koło niego - o nie ! ja już się tobą zajme - czekałam aż to powiesz niegrzeczny tatuśku - lanie chcesz ? okej - przekręcił mnie i byłam na czworaka wsyną się we mnie od tyłu i szybko się poruszał ręką masował moje wejście naprawde niewiem czy sąsiedzi nieusłyszeli jak jęcze trudno po godzinie wysuną się miał potargane włosy tak jak ja hie hie i usiadł na łóżku - co myślisz o palcówce ? - oh tak ! moje ulubione posadził mnie między swoimi nogami i wsuną we mnie palec oparłam głowe na jego tors i zacisnełam oczy podnosiłam się bo normalnie prawie doszłam złapałam za jego fiuta i mocno go ścisnełam głaskając jego czóbek gdy nagle poczułam ciepły płyn na swoich palcach po chwili poczulam jak cos ze mnie cieknie no tak doszłam Harry wysuna palca i oblizał go i patrzał na mnie no co ? - teraz ty - ale Harry - zobaczysz posmakuje ci - dobra wziełam swoje palce z białym płynem i włożyłem je do ust a Harry się tylko głupi uśmiechał to cos było jakieś słone ble fuj - nie smakuje ? - nieobraz sie ale jest troche słone - no o to chodzi wstał i zmienił pościel poszłam pod prysznic i on tez wykapalismy się razem i położylismy obudziłam się a Harrego niebyło wstałm ubrałąm się i zeszłam na dół na dole czakało na mnie śniadanie naleśniki mniam a Darcy już siedziała i zajadała jak tam u Olivera ? gdzie tata ? - u Olivera super a tata jest w garażu - aha - mamo patrz co mi tata kupił - co to ? - naszyjnik z napisem best friend forever - woow a komu dasz 2 połowe ? - 2 połowaserduszka jest dla Olivera - uśmiechnełam się http://img.szafa.pl/ubrania/1/015252989/1371596212/claires-2-naszyjniki-friends-forever.jpg naprawde dobrze że ma takiego przyjaciela poszedłam do garażu gdzie był Harry majstrkował cos przy samochodzie - co sie stało pocałowałąm go - a znowu chłodnica się przegżała muszę ją tylko zalać wodą i będzie wporządku - aha nagle ujrzałam dziewczynę ładna - wujek ? em może o mnie nie słyszeliście jestem od Engeliki Styles - Cat ? ale ty wyrosłaś pamiętam cię jak miałaś ze 2 latka co cie tu sprowadza ? - a no bo mama umarła i ja nie mam z kim mieszkać mogę u was zostać ? - pewnie aha to moja dziewczyna Jade - miło mi cię poznać - a w domu jest moja córka Darcy - to ty masz wujek córkę ? - tak - gratuluję to pójdę się rozpakować - Okej ja ciebie oprowadzę może - dobrze - choć tutaj jest salon o tutaj jest wyjście na ogródek a tam jest basen wykopany jak chcesz to normalnie wskakuj to teraz tagże twój dom prawda ? o a to jest Darcy - Hey jestem twoja kuzynka mam 15 lat i mam na imię Cat - Heeej ja mam 13 lat i mam na imię Darcy - okej choć na górę tutaj jest łazienka tutaj jest pokój Darcy http://twojeinspiracje.com/pics/ti_pok/195_img1_7ab6e6b149d0db54ab8c3e4be456941a.jpg - piękny - sama projektowała okej tu jest mój i Harrego pokój atutaj będzie twój jest podobny do pokoju Darcy ale z czasem się urządziszhttps://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQUqdDO2XUgQB2f6F5IRnsE94lKUo0JmvYwJy23tjERLQ_XQSbU  wiem troszkę brzydki ale - ciocia ! dziękuje wspaniały pokój naprawde woow !!! - ehm nie dziękuj - naprawde mi się podoba! - no to sie rozpakuj i zaczynaj nowe życie z nami hehe ja idę na dół jakby coś to zejdz poprostu na dół - dobrze ciociu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz