sobota, 5 października 2013

Rozdział 15

Zeszłam na dół i usłyszałam krzyk - Kurwa mać ała - co się stało powiedziałam wchodząc do garażu - jebana chłodnica mi korkiem w łeb strzeliła ale boli - pokaż - ała zostaw ss - no pokaz choć masz lekko czerwone masz lód - dziękuje - boli jeszcze - troche huj  z lodem - wywruciłam oczami a Harry oparł się o maske samochodu i przybliżył mnie do siebie - Siema gołąbeczki - Siemka - Hey Justin - ciocia oooł to ja nie przeszkadzam- nie nie i tak zaraz ide 

----------------------------------------- Oczami Cat -----------------------------------------
Przyglądał mi się ten przystojniak dobra nie ukrywam podoba mi się jest taki maxy sexy ale muszę mu pokazać ze jestem niedostępna - laleczko - pff stanełam tyłem do niego żeby zwrucić sie do wujka ale poczółam jego łape na moim tyłku odwruciłam się i udezyłam go lekko w twarz z otwartej ręki on sie tylko zaśmiał - ostra lubie takie - spadaj - choć się zabawimy przytulał mnie spieprzaj ! - dodtkni ją kurwa jeszcze raz a cie kurwa tak ajebie że własna matka cie nie pozna ! - dobra to kiedy indziej - mrukna i poszedł pff kto to ? - taki Justin - ale on śliczny jeej kocham go poszłam do pokoju zauważyłam w tylnej kieszeni że nie mam telefonu jaki złodziej no co za palant ale za to jaki słodki usłyszałam jak ktos puka do pokoju prosze ! - twój telefon Justin przyniósł - aha dzięki Darcy - spoko - wziełam telefon miałam już go zapisanego jako Justin zobaczyłam smsa - Hej skarbie masz byćjutro gotowa na 12 po południu odpisałam mu - spieprzaj nigdie nie jade nie ide nie biegne i nie lece i nie płyne ! nq - Kurwa pojedziesz jesteś moja - masz dziewczyne - no faktycznie kiedy indziej cie wyrucham - spierdalaj - jak sie wyrażasz do starsych ? xxx <3 - normalnie nq -,- - pyskata moja ! - pff jak se zasłużysz ! - piękna jesteś wiesz ?xxx - a ty słodki ... kurwa po co ja to wysłałam - sama będziesz sie prosić śliczna - pff ... - zobaczysz - aha dobrz ide juz nara ! poszłam do łazienki wziełam prysznic owinełam się ręcznikiem i poszłam do pokoju otworzyłam szafe z ubraniami zruciłam ręcznik na podłoge wyjełam ciuchy i sie w nie ubrałąm znowu zabrzmiał dzwonek smsowy kurwa czego on chce - dziekuje za pokaz masz ślicne ciało - co ? - wyjrzyj przez okno - wyjrzałm przez okno i zobaczyłam jego samochód on opierał się o maske i  uśmiechem mi pomachał - ty świnio - e zapraszam do siebie - ta uważaj że przyjde - nie musisz jak nie chcesz ale sama przyjdziesz zeszłam na dół - O Cat ja ,ciocia i Darcy jedziemy do Darcy przyjaciela wrucimy jutro gdzieś tak po 22 Justin z tobą zostanie do jutra do 12 południe - dobra nie chciałam się sprzeczać wujkowi nie chcem być hamska ale kurwa z nim no nie wujek wyszedł a ten jak na złość zamkną drzwi na klucz usiadł na kanapie przyciągając mnie i mocno trzymając w tali usiadłam z nim na kanapie w sumie nie miałam wyjścia bo mocno mnie trzymał włączył jakis program erotyczny przez co zaczełam się wyrywac kurwa zostaw mnie ty masz problem z seksem jakis pojebany !!! kurwa póść mnie - niewyrywaj się przeciez chcem przełączyć nie widzisz - widze przełączył najakiś film który mnie zainteresował nawet bardzo był romantyczny niebylo opisu więc niewiem jaki to tytuł szkoda obją mnie ramieniem awww on jest słodki tylko mam problem bo ja jestem dziewicą upss w połowie filmu Justin złapał mnie ręką za policzek i namiętnie pocałował odwajemniłam mu to oderwał się i spojrzał mi w oczy przytuliłam się do niego kontunujuąc film . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz