czwartek, 3 października 2013

Rozdział 13

Ten rozdział jest bardzoo bardzoo długi ;p 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Tatuś ? - Tak kochanie ? - a no bo nie możesz nas zabrać  ? - kochanie przykro mi idę się pakować kocham cię - no okeej - nie smuć się - Harry Darcy na dół prosze - idziemy ! choć Darcy mama woła - idę idę  - no co ? - idę do pracy kochanie zrobisz jakiś obiad ? kocham cię - tak pewnie pocałowałem ja namiętnie a moja córeczka wywruciła oczami i usiadła na kanapie włączając telewizje a ja zabrałem się za robienie obiadu 

--------------------------------------- Oczami Jade ---------------------------------------------------
włączyłąm 4fun.tv zobaczyłam tate i wujków wybuchłam śmiechem tato ? Best song everrrrr !!! - e co ? - podbiegł do mnie tata i lekko się uśmiechną - to ty masz z wujkami zespół ? hahahahah - no co ? tak mam - mogłam się domyśleć jak codziennie mijam jakis plakat i uważam że mam zwidy hahahah - ehm niechcesz taty który śpiewa ? no to nie już się pakuje - ojj tatuś uwielbiam te piosenki ale dlaczego nie powiedziałeś nawet z mamą nie wziełeś ślubu - no bo ja chcem się jej oświadczyć na scenie taka mała niespodzianka dla mamy - cooo ???!!! mała niespodzianka ? ty to nazywasz małą niespodzianką ? ja bym chyba umarła przed kilkoma milionami ludzi na scenie mój chłopak sie mi oświadcza ! aha tata mam sprawe - jaką kochanie  ? - no bo ja mam no em - co ? - ja mam ch.. chło ... - em co ? - no ja ma chłopaka no !! na twarzy mojego tatusia pojawił się usmieszek - gratuluję kochanie ! no ale w tym wieku ?!!! zwariowałaś chyba ! - ja mam go na oku jest bardzo ładny i em - kochanie to pewnie ten Oliver prawda ? - nie tato ! to mój najileprzy przyjaciel od 7 lat się znamy ! owszem zawsze mi pomaga kocham go po przyjacielsku jest dla mnie kimś naprawde bliskim ale ten chłopak na mnie nie zwraca uwagi jest no nie wiem jak to ująć poprostu mija mnie na korytarzu szkolnym wszędzie - a znacie się ? - no tak trochę czasami zagadał i poszedł - nie przejmój sie jak on wygląda ? - ma brązową grzywkę  no i w sumie normalnie sie ubiera tata uśmiechną się i wyciągną coś z szafki - patrz toja jak miałem 16 lat - nie powiem ale byłeś nawet słodki - mama te tak uważa masz - nie tato ja nie moge tego zatrzymać to jest twoje pamiątkowe - masz to jest dla ciebie - dzięki tato kocham cię - ja ciebie tez - tato a jak sie zapoznałeś z mamą ? - to dosyć długa i nieprzyjemna historia - nieprzyjemna ? em to raczej powinno być przyjemne - no nie do końca ja i twoi 3 wujkow wybraliśmy się na miasto pózno wieczorem z da;leka zobaczyłem tyleczek twojej mamusi powiedziałem  Zaynowi żebyśmy szli tamdo fryzjera gdzie była śliczna twoja mamusia wszedłem do środka a mama obruciła się i była troche przerażona bo byłem ubrany na czarno niedziwie jej się pociągnełem ją za włosy i szepnełem coś na ucho a pózniej wujek Niall powiedział żeby ją zabrac do wujka Louisa wrzuciłęm mame na siedzenie obok i trzasnełęm drzwiami zbaczyłem że płacze to ja podniosłem i posadziłem na kolanach wtuliła się we mniea potem jakoś leciało - dziwne ... nawet bardzo weszła mama - jestem już - kochanie mam sprawe jeszcze do załatwienia - jey musisz ? Harry zostań proszę tak rzadko spędzamy ze sobą czas - muszę kochanie będe za godzinke ewentualnie dwie - wiedziałam że coś jest nie tak tata pocałował mamę i wyszedł idę na dwór mamo - z kim ? - z Oliverem - okey - wyszłam zadzwoniłam po przyjaciela i poszłam za tatą ale tak żeby mnie i Olivera nie widział zobaczyłam jakiś Gang byli tam wujkowie i jeszcze jacys umięśnioni faceci tata wyją z kieszeni pistolet lekko pisnełam przeraziłam się obaczyłam jakiegos faceta był otoczony i koło taty stał facet o szatynowych włosach to Danger tak znam go to właśnie jego dziewczyna Kelsey własnie one się czasem mną zajmowała jak mamy i taty nie było lubie ją bardzoo opowidała mi o Justinie nawet spoko gość ale on jest mordercą przeszły mnie ciarki Oliver stał za 2 drzewem usłyszałam głośny huk i zobaczyłam faceta leżącego w kałuży krwi rozpłakałam się a mój przyjaciel podbiegł do mnie owina swoja bluzą i zakrył twarz uciekliśmy wbiegłam zapłakana do domu Oliver też się popłakał - boże dzieci co sie stało halo kochanie !! Oliver co sie stało ??! - Pan Harry zabił człowieka z jakimś gangiem i chłopakiem o szatynowych włosach - Danger pojebało go !!!!! o nie dzwonie do Harrego ! Oliver zaprowadz Darcy do jej pokoju na górze - dobrze - byłam roztrzęsiona ledwo utrzymywałam się na nogach moje ciało przeszło dziwne ciepło położyłam się i skuliłam na łóżku rozpłakana a Oliver przytulił mnie wstał - Twój tata idzie - nie ! prosze schowaj mnie Oliver boję sie prosze !!! - to twój tata niezrobi ci nic  - niewieże w to !! - on cię stworzyć uspokój się Darcy proszę - zamordowano faceta na moich oczach Oliver mój tata jest mordercą tak jak Danger ! - mój tata jest gwałcicielem i co ma  zrobić - zrobił co coś? - nie nie mieszka z nami bił moją matkei troche mnie - ale mówiłeś że masz te limo przez bujke - nie to tata mnie uderzył - przykro mi to niebyło żadnej bójki ? - była ale to tylko taka mała - usłyszałam krzyk mamy zeszłam do połowy schodów i zobaczyłam tatę bił jakiegoś faceta to Danger - Zostaw go !! - krzyczała mama a tata odepchną mamę rozpłakałam się co tu się dzieje ?!!! nie nawidze cie powiedziałam do taty i wybiegłam z domu pobiegłam nad rzeczkę poczułam czyjąś ręke na swoim ramieniu -co się stało laleczko ? -to klasowy cwaniak nienawidze go - czego tu szukasz Chuck ? -a tak tylko pytam może jakieś bara bara ? - spierdalaj popchną mnie i wpadłam do jeziora przestraszyłam się złapałam za mostek i wyszłam z wody popchnełam go i pobiegłam mokra do domu tata siedział i trzymał się za głowe płakał podszedłam do niego Tato ? ja przepraszam ja cie wcale nie nie nawidze kocham cię jesteś moim tatą i zawsze będziesz prosze wybacz mi kocham cię zdenerwowana byłam - biore rozwód z mama - co ? !! nie ! - mama chce - pobiegłam do salonu mama siedziała i płakała mamo ! nie płacz ! nie morzecie się rostać - musimy ! kochanie ić podjąć decyzje z kim chcesz zostac - pobiegłam do taty wez się w garść i walcz o nią !!!!!! miałeś jej zrobić niespodzianke ! zadedykuj piosenkę ! - masz rację ! kochanie masz rację - podłąyłam mikrofon przed fotelem przyczepiłam z wujkiem wielgachny plakat z napisem nie odchodz kocham cię poprzyczepiałam balony w kształcie serc i obsypałam pokój płatami róż porozkładałam z tatą misie i serduszka z napisem nieodzchodz jestes moim światem i takie podobne nareszcie skończyliśmy i mama usiadła na fotelu na przeciwko taty a tata zaczą śpiewać ( włącz to http://www.youtube.com/watch?v=VBoWVtFdLWE i poczekaj aż się skończy) mama wstała i sie pogodziłą z tatą . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz